Naše služby
Nevíte zda na Vaši svatbu potřebujete služby svatební koordinátorky? Váháte zda se Vám vejdeme do rozpočtu?
Tak to je nejvyšší čas na nezávaznou konzultaci. Vyplňte poptávku níže nebo nám rovnou zavolejte.
Budeme se na Vás těšit!
Svatební přípravy
Potřebujete pomoc od prvních plánu až po finální přípravy? Na našich společných schůzkách probereme Vaše představy a přání. Sestavíme společně harmonogram svatebních příprav, rozpočet svatby, podíváme se na dodavatele (svatební místo, fotograf, květiny...) Budeme Vám k dispozici na telefonu i e-mailu, kdykoliv budete potřebovat a samozřejmě budeme koordinovat Váš svatební den. Prostě profesionální kamarádky na svatbu. Budeme přesně tam, kde nás budete potřebovat.
Koordinace svatebního dne
Připravujete si svatbu sami a potřebujete pomoct hlavně ve svatební den? Na nezávazné hodinové schůzce můžeme probrat Vaši představu a pokud si padneme do oka, budou následovat dvě předsvatební schůzky. Jedna v místě konání svatby a druhá třeba u kávy a následně budeme Vaší pravou rukou ve svatební den.
Svatební poradenství
Rády se s Vámi potkáme osobně nebo spojíme on-line a předáme doporučení na lokální dodavatele - fotografy, catering, květiny, hudební doprovod, kameramany, svatební dort či dekorace. Můžeme společně doladit detaily, vymyslíme zábavu pro hosty, vhodný harmonogram svatby, složení svatebního menu. Jedná se o příjemnou a inspirativní schůzku. To Vám můžeme zaručit.
Darujte svatební koordinátorku
Ať už jste maminka nevěsty a nebo družička či svědkyně, darujte budoucí nevěstě poukaz na svatební poradenství. Poukaz obsahuje 2 hodiny svatebního poradenství. Snoubenci se poté mohou sami rozhodnout, zda naše služby využijí i dále.
Svatební balíčky
Není nic jednoduššího než zvolit si balíček a ihned přesně víte, kolik Vás bude stát služba svatební koordinátorky, Cena se odvíjí od počtu hostů na svatbě a také od toho, zda nás budete potřebovat i s dekoracemi nebo bez nich.
Proto nelze uvést jednotnou cenu za každý balíček. Cenovou nabídku Vám rádi po zjištění bližších informací zašleme.
Pro větší svatby kolem 100 hostů doporučujeme volbu balíčku ALL INCLUSIVE nebo PLUS.
Pokud si s výběrem nevíte rady obraťte se rovnou na nás a vše prokonzultujeme.
1
KLASIK
-
schůzky se snoubenci (možné i online)
-
společná návštěva dodavatelů
-
až 5x telefonická konzultace
-
administrativní a právní pomoc
-
osobní doporučení na dodavatele
-
koordinace celého svatebního dne + přípravy před svatbou
-
výdaje za pohonné hmoty a cestovní náklady koordinátorky (dojezdová vzdálenost 50
km od Prahy)
2
PLUS
-
schůzky se snoubenci (možné i online)
-
společná návštěva dodavatelů
-
až 10 x telefonická konzultace
-
administrativní a právní pomoc
-
osobní doporučení na dodavatele
-
koordinace celého svatebního dne + přípravy před svatbou
-
výdaje za pohonné hmoty a cestovní náklady koordinátorky (dojezdová vzdálenost 70
km od Prahy)
-
zapůjčení slavobrány (zajistíme dopravu a instalaci)
3
ALL INCLUSIVE
-
schůzky se snoubenci (možné i online)
-
společná návštěva dodavatelů
-
neomezené telefonické konzultace
-
administrativní a právní pomoc
-
osobní doporučení na dodavatele
-
koordinace celého svatebního dne + přípravy před svatbou
-
výdaje za pohonné hmoty a cestovní náklady koordinátorky (neomezená vzdálenost)
-
zapůjčení libovolných dekorací, slavobrány a odpočinkové zóny (zajistíme dopravu a
instalaci)